درسته . ریسک هست ولی میگم نسبت به مواردی که من انجام دادم شاید 1% باشه . زیادی جدی نیست . مثلا استفاده از ویندوز 64 بیتی یا اون ورژن خاص از برنامه msi
درسته . ریسک هست ولی میگم نسبت به مواردی که من انجام دادم شاید 1% باشه . زیادی جدی نیست . مثلا استفاده از ویندوز 64 بیتی یا اون ورژن خاص از برنامه msi
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks