من از نظر بازاری بگم که سخت افزار مثل نرم افزار یا مثلا ویندوز me نیست که بشه گفت می خواد کنار بزاردش اینتل
بخش R & D اینتل جند سال فکر و وقت برای 1366 نمیزاره که بیاد کنار بزاردش
راحت میشه گفت اینتل تصمیم قطعیش رو برای 1156 و 1366گرفته و داره میره به اون سمت وگر نه رم DDR2 بیخود گرون نمیشه

من نظر بازاری گفتم ببخشید