سلام.ميخواستم يه سيستم ببندم.لطفا نظرتون رو در مورد قطعات زير بگيد و اگر گزينه بهتري در اين رنج قيمت هست ذكر بفرماييد. در ضمن سرعت خيلي برام مهمه.
M.B: GIGABYTE X58-USB3
CPU: Intel i7 950
کاربر شهرسختافزار
سلام.ميخواستم يه سيستم ببندم.لطفا نظرتون رو در مورد قطعات زير بگيد و اگر گزينه بهتري در اين رنج قيمت هست ذكر بفرماييد. در ضمن سرعت خيلي برام مهمه.
M.B: GIGABYTE X58-USB3
CPU: Intel i7 950
بهتره که از پردازنده های سندی بریج استفاده کنید. مثل i5 2500 که کارایی بهتری داره. همچنین هزینه ی خرید مادربرد هم کمتر می شه و به صرفه تره!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط parham12 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این هم لینک مقایسه i5 2500 و i7 950
http://www.anandtech.com/bench/Product/288?vs=100
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks