من هم همین مشکل رو با ویستا و 7 دارم ولی مثل اینکه درست نمیشه. و با این ویندوزها مشکل داره.
شما درست میگی نصب میشه ولی اجرا نمیشه.
من برای کم کردن dc آفلاین میخواستم استفاده کنم
من هم همین مشکل رو با ویستا و 7 دارم ولی مثل اینکه درست نمیشه. و با این ویندوزها مشکل داره.
شما درست میگی نصب میشه ولی اجرا نمیشه.
من برای کم کردن dc آفلاین میخواستم استفاده کنم
مدیر سابق انجمن
دقیقا منم برای همین منظور میخامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط curtis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان اینقدر بهش ور رفتم تا بالاخره درست شد
ببین حتما باید UAC و Drive signature رو غیر فعال کنید تا کامل نصب بشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Curtis (28-10-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks