برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون
میشه ی مادربرد خوب هم معرفی کنید . که بتونم رم فرکانس بالای ۲۶۰۰ بندازم روش
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممنون
میشه ی مادربرد خوب هم معرفی کنید . که بتونم رم فرکانس بالای ۲۶۰۰ بندازم روش
SajjadKhati (25-07-18)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohsen.01 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کلا کاربردتون چیه؟
اورکلاک ، کار کردن با نرم افزار خاص ، گرافیک یا گیم و ...؟ کدوم؟
DOOM999 (25-07-18), Mohammad-RI (26-07-18), mohsen.01 (25-07-18)
کاربر شهرسختافزار
برنامه نویسی کار میکنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SajjadKhati (25-07-18)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohsen.01 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چه نوع برنامه نویسی ای؟
موبایل؟
دسکتاپ و ...؟
اندروید؟
ویژال استودیو و ...؟
بعد اینکه سیستم و قطعات کامل میخواین؟
DOOM999 (25-07-18), Mohammad-RI (26-07-18), mohsen.01 (25-07-18), Speed Racer (22-09-18)
کاربر شهرسختافزار
بیشتر با ویژال استودیو کار میکنم . عملکرد تک هسته ی و چند هسته ای برام مهمهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیتم فعلی خودم h ۱۱۰ mc با core i۵ ۶۴۰۰ . با پاور ۴۵۰ وات و رم ۸گیگ گرافیگ gt ۷۴۰ - کیس گرین x2 ver2
SajjadKhati (25-07-18)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohsen.01 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سی شارپ کار میکنین؟
اگه آره ، زامارین و برنامه نویسی موبایل کار میکنین؟
بعد دسکتاپ کار میکنین یا وب؟
کلا یه کم حوزه ی کاری برنامه نویسی تون را توضیح بدین
Mohammad-RI (26-07-18), mohsen.01 (25-07-18)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شرمنده یادم رفت پاسخ با نقل قول بزنم
SajjadKhati (25-07-18)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks