عزیز اگر بتونی 651 و a75 پیدا کنی که خیلی عالی هست
همکار انجمن اورکلاک
عزیز اگر بتونی 651 و a75 پیدا کنی که خیلی عالی هست
مهدی جان 651 پردازنده خوبیه ولی بسیار کمیاب یا بهتر بگم نایابه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alksdj برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
alksdj (18-12-12)
همکار انجمن اورکلاک
بله آقا نیمای گلبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی اگر بخوایین میشه پیدا کرد براشون
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مهدی جان سراغ داری؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alksdj برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قیمتش روی چه پایه ایه ؟
همکار انجمن اورکلاک
بله آقا نیما سراغ دارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یکی از همکار ها داره آکبند با گارانتی هم مادربورد و هم سی پی یو رو
قیمت میگیرم خبر میدم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks