برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادر برد fatality برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مادر برد fatality برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
psat (28-12-09)
نمیگم مادربرد بدیه ، خیلی هم خوب خودم هم دو سال پیش یکیش را داشتم که فروختمش.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط OrjanceRayane برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی ABit AN9 X32 Fatal1Tty یک مشکلات کوچیک داره.
اول که AM2 ساپورت هستش نه AM2+ ساپورت.
دوم چیپش 570 NVIDIA هستش که یک مقدار قدیمی.
سوم فقط یک شکاف توسعه PCI داره.
چهارم یک کارت گرافیکی بگذاری نصف پورتهای SATA پریدند
پنجم یک ذره هم داغ میکنه
ششم شرکت ABit با بازار مادربرد خدا حافظی کرده لذا دیگه برای این مادربرد پشتیبانیی صورت نمیگیره
آخرین ویرایش توسط JEskandari در تاریخ 26-11-09 انجام شده است
سلام به همه ی دوستان عزیز.
راستش میخواستم یه مادربورد و cpu ا amd بگیریم.
میخوام جفتش حدود 200 تا نهایتا 250 باشه.
اول از همه شما کدوم برند رو پیشنهاد میدید که بهتر با amd مچ بشه.من نظر خودم asus هست.
خودم intel کار کردم تاحالا، P5Q و Q6600 دارم خودم.میشه چیزی توی همین مایه های با اون قیمت amd خرید؟
ممنون میشم یه راهنمایی کلی کنید.
با تشکر.
nima_hl (28-12-09)
DDR2میخای یا DDR3برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط psat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
psat (28-12-09)
DDR2 عزیز.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط R EZ A برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اونقدر نمیخوام خفن باشه.بیشتر به 200 تومن نزدیک باشه بهتره.
خودم Asus M4N78 SE رو دیدم.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نظرت در مورد این چیه؟ 110000
http://www.biostar.com.tw/app/en/t-s....php?S_ID=408#
psat (28-12-09)
خوبه ولی راستش برای خودم نمیخوام.بیشتر نظرم روی asus هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط R EZ A برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این main هم حدودا شبیه به اون مدلی هست که گفتم.ولی یکمی گرون هست،چون ازونطرف cpu هم میخوام بگیرم.
میخواستم cpu هم حدودا قوی باشه.اگر بشه quad باشه.
روی cpu نظری ندارید؟ممنون میشم قیمت هم بگید.
با تشکر.
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط psat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همونطور که دوست گرامی R EZ A گفتند پردازنده athlin ii x4 620 قدرت پردازشی تقریبا معادل q6600 را دارا میباشد
قیمت این پردازنده حدود ۱۰۰ هزار تومان هستش و شما با بودجه ۱۰۰ تا ۱۵۰ هزار تومان میتونید انتخاب راحتی بر روی مادربرد داشته باشید
به شخصه خرید مادربرد ایسوس رو به دلیل قیمت بالاتر نسبت به همرده خودش از برندهای دیگر توصیه نمیکنم ولی شما از حدود ۸۰ تومان به بالا میتونید مادربرد ایسوس برای این پردازنده تهیه کنید
شما میتونید با انتخاب مادربرد ارزانتر( با گارانتی خوب ) و پردازنده قویتر با این بودجه سیستم قدرتمندتری تهیه کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرسی دوست عزیز و گلم.همینطور باز هم تشکر از رضای عزیز.
والا من توی cpu ها گشتم و چند مدل دیدم،کلاک و کش و ... رو هم چک کردم.
ولی در کل نمیدونم فرق اصلی بین سری athlonها و phenomها چیه.اگر یه توضیح کوچیک بدید که کدوم بهترند ممنون میشم.
ولی بحث اصلی که مین باشه والا نظرمون بیشتر روی asus هست و یا نهایتا giga.
حالا باز شما استادید،میخواستم نظر شما رو هم بدونم.چون یکم نسبت به برندهای دیگه تجربه کم هست.
همینطور خودم با giga یکم مشکل داشتم.ولی ممنون میشم اگر برند و یا مدل خواصی مد نظرتون هست بفرمایید.
کلا میخوام دیگه از 220 بالا نزنه مادربورد و cpu.
با تشکر فراوان.
سری phenom ii دارای 6 مگ کش l3 هستش که در athlon ii موجود نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط psat برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تفاوت کارکردش رو اگر بخواهیم میانگین بگیریم یک چیزی حدود 10 ٪ سری فنوم قویتر عمل میکنند ( در کلاک برابر )
البته این تفاوت در برنامههای مختلف متفاوته برای مثال در رندر 3d فنوم خیلی بهتر عمل میکنه
در مورد مین هم بنظرم باید یک دلیلی وجود داشته باشه تا هزینه کنید مثلا اگر بخواهید آورکلاک سنگین انجام بدین یا اینکه پردازنده رو آنلاک کنید ارزش داره این مین رو بگیرید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.gigabyte.com.tw/Products/...ProductID=3096
قیمتش حدود 110 تومنه و مین خوبیه
اینجا هم یک نمونه از کارهائی که میشه با این مین انجام داد رو میتونی ببینی
http://www.pcnetwork.ir/showthread.php?t=28116
البته این مین ddr3 میخوره و اگر رم ddr2 موجود برای استفاده از این مین باید عوض کنی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks