نیما جان من این برنامه رو دانلود کردم ، اما چیزی از نمودارائی که واسه تست میده سردرنیاوردم ، استاندارد این نمودارا تو چه مرزیه؟هر 5 هرتزی که سرعت رو بالا بردی یه تست بگیر ( مثلا با occtpt ) ،
عضو VIP شهرسختافزار
لطفا نمودار رو بگذار تا ببینم کدوم نمودار منظرتون هستش ( این برنامه نمودارهای زیادی میده )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
http://img.shahrsakhtafzar.com/show....VCore.png.html2010-09-11-17h31-VC.jpg
یکی از نمودارها رو انتخاب کردم که ولتاژ هسته رو نشون میده( البته نفتی بودن سیستمو بی خیال هاااااا-این سیستم واسه من قصه دراز داره که تا مرز آپگرید رفته بودم _ همون خرید برد جدیدی که مشاورشو باهات داشتم و دوباره همینو آوردم سر کار )
نه آقا خیلی هم خوبه و باید به شما تبریک گفت که اینقدر خوب از سیستمتون مراقبت کردید که هنوز هم داره کار میکنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این نموداری که دادی ولتاژ vcor رو که cpu از مادربرد گرفته در زمان تست نشون میده
یه عبارتی در طول تست پردازنده شما بین 1.37 تا 1.44 ولت داشته برق از مادربرد دریافت میکرده
البته همه چارتهائی که occ میده دقیق نیستند و روی بعضی مادربردها درست نمیتونه ولتاژها رو دیتکت کنه
mehrdad_ab (12-09-10), ripek (11-09-10)
عضو VIP شهرسختافزار
nima_hl (12-09-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks