همه ویژگی های ماینتور ال جی رو ول کردن و آدم بره فقط برای QHD مانیتور استوک اونم 60 هرتز بخره کاملا اشتباهه. اینو برای شما نمیگم چون شما خریدی برای کسانی گفتم که چنین اشتباهی نکنن
همه ویژگی های ماینتور ال جی رو ول کردن و آدم بره فقط برای QHD مانیتور استوک اونم 60 هرتز بخره کاملا اشتباهه. اینو برای شما نمیگم چون شما خریدی برای کسانی گفتم که چنین اشتباهی نکنن
fth.slm (09-01-25)
کاربر شهرسختافزار
Comparison between: 27" LG 27MR400, 27" Dell P2723DE
در این لینک مقایسه ی دو مدل الجی و دل رو نوشته .
سایت خوبی هست برای بررسی ماینتور ها ، هر مدلی رو داره !!
متاسفانه چون از نزدیک امکان دیدن هیچ کدوم رو نداشتم ، درباره کیفیت تصویر و عمق رنگ ها نمیتونم نظری بدم
ولی روی کاغذ ، برتری های الجی کنتراست استاتیک 1300 ، 100 هرتز و دارا بودن سوکت صوتی رو داره نسبت به دل با رزولیشن 2k !
معیار من باتوجه به نوع کارم که رزولیشن تصویر بیشتر برام کارای داشت به لحاظ فضای کاری داخا نرم افزار ها ؛ نهایتا این رو انتخاب کردم
ولی دلم پیش الجی و فیلیپس و شیائومی هست هنوز!!
ویژگی های الجی رو فرموده بودین ، بجز موارد بالا، چه موارد دیگه ای هم داره ، راهنمایی کنین ممنون میشم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks