دوستان من هنوز نخریدم چون فهمیدم 8700k اینتل هم قیمت با 1700x خواهد بود فقط نفهمیدم چه زمانی قراره بیاد و آیا بهتر خواهد بود یا بدتر!
کاربر شهرسختافزار
دوستان من هنوز نخریدم چون فهمیدم 8700k اینتل هم قیمت با 1700x خواهد بود فقط نفهمیدم چه زمانی قراره بیاد و آیا بهتر خواهد بود یا بدتر!
6 هسته ای خواهد بود یعنی بدتر همون ای ام دی رو بگیرین و همیشه مطمین باشین مناسب ترین قیمت رو خواهد داشت ای ام دی سالها بر این سیاست تکیه داشتهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط lii برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks