خب بودجه رو نمی خوام زیاد کنم ، همین 750ti رو بگیرم دیگه عالیه ؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
خب بودجه رو نمی خوام زیاد کنم ، همین 750ti رو بگیرم دیگه عالیه ؟!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دیگه میل خودتون هست ولی من اگه جایی شما بودم بودجم رو افزایش میدادم و ZOTAC GTX 950 رو انتخاب میکردم چون ارزشش رو داره و یک نسل هم بالاتر از GTX 750 هست.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط abas14 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
abas14 (16-12-15)
کاربر شهرسختافزار
خیلی خیلی ممنون بابت راهنمایی ها .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط RAVYY برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فکرامو می کنم و می بینم چی میشه شاید هم همینی که شما گفتید رو انتخاب کردم ، بازم ممنون .
RAVYY (16-12-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks