راستش برای گرافیک هنوز تصمیمی نگرفتم.
فغلا از همین گرافیک یعنی 8400GS استفاده می کنم.
برای پاور هم تا70 یا 80 تومن می پردازم.
کاربر شهرسختافزار
راستش برای گرافیک هنوز تصمیمی نگرفتم.
فغلا از همین گرافیک یعنی 8400GS استفاده می کنم.
برای پاور هم تا70 یا 80 تومن می پردازم.
عضو VIP شهرسختافزار
اگه یه گرافیک میانه مثل 6770 یا 6850 درنظر داشته باشین و با قیمت حدود 75-70 میتوند Green 530Aeu بردارین .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط haman9122 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پ.ن:
برای کارت گرافیک هایی مثل 560 هم همراه با کمی اورکلاک پردازنده( نه بصورت حرفه ای ) هم این پاور کاملاً جوابگو هست .( البته برای اینکار باید از پردازنده ضریب باز استفاده کنید . مثلاً بجای پردازنده ی 2500 از 2500k استفاده کنید + استفاده از مادربرد سری z یا p )
haman9122 (16-12-11), P A R H A M (16-12-11)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks