شما گرافیک 3770 رو با این بدبخت پنتیوم مقایسه نکنید این کجا و ان کجا
کاربر شهرسختافزار
شما گرافیک 3770 رو با این بدبخت پنتیوم مقایسه نکنید این کجا و ان کجا
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks