دوستان ممنون از همه
فقط یه سوال بی جواب مونده
این 890fx چه قابلیتی داره که از 890gx گرونته
و این که برای آور با 890gx مطمئنا مشکلی ندارم؟ دنبال fx نرم؟
جفتشون هم که کراس دارن
دوستان ممنون از همه
فقط یه سوال بی جواب مونده
این 890fx چه قابلیتی داره که از 890gx گرونته
و این که برای آور با 890gx مطمئنا مشکلی ندارم؟ دنبال fx نرم؟
جفتشون هم که کراس دارن
ببین عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط IranianKing برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سری fx دو تا pci-e 16x داره و سری gx دو تا 8x ( مابقی باندویت در سری gx اختصاص به کارت گرافیکی اینترنال داره )
شما با امکانات مساوی مثل تعداد فاز یا خنک کننده ها ، تفاوت فاحشی در آورکلاک پردازنده بین این دو چیپست ندارید و با هر دو با یه خنک کننده خوب میتونید به رکورد 4 گیگاهرتزی که مد نظرتون هست برسید
ولی اگر در آینده بخواین 2 کارت خیلی قوی مثل 5970 رو کراسفایر کنید بهتره fx بخرید ( که گمان نمیکنم این گزینه مد نظر شما باشه )
آخرین ویرایش توسط nima_hl در تاریخ 17-07-10 انجام شده است
.D3VIL. (18-07-10), IranianKing (18-07-10), Jagvar (17-07-10), ripek (18-07-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks