ممنون از دوستان آره بابا یه دونه 1060 بستم به i3 3220 قدیمی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید توی گیمها که نگاه میکنم با بنچمارک میبینم گلوگاه شده
فکر کنم این پردازنده برای این گرافیک کمه درسته؟
کاربر شهرسختافزار
ممنون از دوستان آره بابا یه دونه 1060 بستم به i3 3220 قدیمی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید توی گیمها که نگاه میکنم با بنچمارک میبینم گلوگاه شده
فکر کنم این پردازنده برای این گرافیک کمه درسته؟
sfmth (06-07-17)
بله میتونین یکi5 3570 هم بزارین کافیه براشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdi_kingmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Sent from my SM-J700F using Tapatalk
آخرین ویرایش توسط sfmth در تاریخ 06-07-17 انجام شده است
AMD>INTEL (06-07-17)
کاربر شهرسختافزار
اون میشه دست دوم نه بابا اینطوری نمیخوام
سیپیو دسته دوم مشکلی نداره مگر سیپیویی که مال بیشتر از 10 سال قبل باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdi_kingmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Sent from my SM-J700F using Tapatalk
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks