سلام.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rambo2020 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب آنقدر پول ندارم و به آنچنان قدرتی هم نیاز ندارم!!
کاربر شهرسختافزار
سلام.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rambo2020 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب آنقدر پول ندارم و به آنچنان قدرتی هم نیاز ندارم!!
اگر به آنچنان قدرتی هم نیاز نداری, پس چرا می خوای سیستمتو ارتقا بدی؟!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hadi9092 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط rambo2020 در تاریخ 26-09-11 انجام شده است
Extreme (26-09-11)
کاربر شهرسختافزار
1 ارتقاء منو خوشحال میکنه!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rambo2020 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2 1366 قابلیت خیلی خوبی برای اورکلاک cpu و مخصوصا رم نداره و نسبت به 1155 گرمای زیادی تو اورکلاک داره
3 من agility 3 دارم و نمی تونم از تمام سرعتش استفاده کنم
4 usb 3.0 هم برام مهمه
5 میخوام سیستمم به روز باشه
6...
amin69r (27-09-11)
کاربر شهرسختافزار
واسه این قیمت میشه http://www.google.com/products/catal...ed=0CCIQ8wIwAQ
این بوردو گرفت که من شخصا استفاده کردم ازش،و در هیچ موردی منو نامید نکرده!
ولی به نظرم، رفتن از 1366 به 1155 در عمل کارایی بهتری به شما نخواهد داد.
قطعان شما در حال حاضر چیه؟! (اگه قصد فروش داشتی به من هم خبر بده :-p(برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hadi9092 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
hadi9092 (27-09-11)
کاربر شهرسختافزار
امین جان خیلی خیلی تشکر!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amin69r برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما من بورد p67 اسوس میخوام یه بورد بدون مشکل و خوب!
در ضمن i7 2600k نسبت به سی پی یو خودم(i7 960 ) خیلی قویتره و مادر بوردم p6t deluxe v2 !
قطعا قصد فروش دارم!چند؟؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks