من سری fw ساخت امریکا دارم. 24 ساعته در حال دانلود درایور هستش. خیییییلی خنکه.. شاید من خوش شانس هستم!!!
آخه سونی اینو برای اونهایی گفته که از لپتاپ کار میکشن . این لپتاپ شما که 24 ساعته در حال خوردن و خوابیدنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pc_hex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هست.اگه قرار بود که لپتاپ با داونلود از اینترنت داغ بشه پس کسی که با لپتاپش بازی میکنه چه کار باید بکنه .
(احتمالا باید موقع کار با لپتاپ لباس های نسوز بپوشه تا به خودش آسیبی نزنه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید )
pc_hex (26-07-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks