فکر میکنیم به این خاطر که قیمتش پایینه به درد نمیخوره !!! ولی اگه همونو 300-400 تومن بکشن روش میگیم وااای عجب لب تابیه !!! ( این خصلت ما ایرانیاست ) !!! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو Review كه ازش خوندم Acer Aspire One فوق العاده خوب عمل كرده بود و بايد بهش گفت شاهكار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید