کلا گرافیک های لپتاپ زیاد قوی نیستند . به همین شکل هم کلی خرابی دارند در اثر اورهیت .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط x00t برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کلا گرافیک های لپتاپ زیاد قوی نیستند . به همین شکل هم کلی خرابی دارند در اثر اورهیت .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط x00t برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks