سلام،
یکی از دوستام 5010 داره و درایورش رو توی ویندوز 7 که نصب می کنم کار نمی کنه. این لپ تاپ ها، گرافیکی غیر از 5470 و 4500 اینتل دارند؟
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط pc_hex برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اصلا europe نمیبینم.
یه صفحه دعوت نامه msi میاد.
کمکم کنید
کاربر شهرسختافزار
سلام،
یکی از دوستام 5010 داره و درایورش رو توی ویندوز 7 که نصب می کنم کار نمی کنه. این لپ تاپ ها، گرافیکی غیر از 5470 و 4500 اینتل دارند؟
کاربر شهرسختافزار
سلام
لینک دانلود کارت گرافیک کار نمیکنه اگه ممکنه یه دراور واسه 5470 بذارید
کاربر شهرسختافزار
سلام
اگه ممکنه یه لینک درست برای گرافیک ati قرار بدین .
کاربر شهرسختافزار
اول لينكتو درست بعد بزار كه ثبت نام كنيم....مرسيHEH
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks