ستاپ amd کامل انجام شد ؟ الان کنترل پنل amd وجود داره یا نه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط apaachi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ستاپ amd کامل انجام شد ؟ الان کنترل پنل amd وجود داره یا نه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط apaachi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Aaron Swartz (27-06-16)
دوباره نصب کردم کنترل پنلش اومد ولی هنووووز enableبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درایور جدید اینتل رو از کجا دانلود کردی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط apaachi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بایوسش رو از سایت ایسر بگیرید و اپدیت کنید .
Aaron Swartz (27-06-16), apaachi (27-06-16), javaheri69 (27-06-16)
از سایت driverpack solution' گرفتم (البته با سریال نامبر خود لبتاب هم از سایت ایسر درایورشو گرفتم ولی ورژنش قدیمی تر از سایت driverpack solution هست)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بایوسم آپدیت کردم ولی نشد باز...
درایور پک نصب نکنید . تمام مشکلات به خاطر همین درایور پک هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط apaachi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درایور رو بر اساس پردازنده با فندق شکن از سایت اینتل دانلود کنید .
اون درایور پک باعث میشه کار سویچ درست انجام نشه .
Aaron Swartz (27-06-16), abbasghamary (25-08-17), apaachi (27-06-16)
دقیقاً درست گفتینبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشکل نصب درایورا با راهنمایی شما حل شد و کنترب پنل ها درست بالا میاد ولی این enable های لعنتی دست از سر من بر نمیداره
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks