همونطور که قبلاً گفته شده بود باید تنظیم زیر رو غیر فعال میکردم. اما فقط روی حالت Power Saver اینکار رو کرده بودم نه در حالت Balanced یا High Performance. لذا اینبار که در حالت Balanced سیستم رو استندبای کرده بودم متوجه شدم یهو روشن شد.
1.JPG
ضمناً دستور خط فرمان powercfg lastwakeدلیل دقیق مسأله رو بصورت زیر نشون میده که مربوط به آپدیت شدن مخفیانه ی ویندوز مدیاسنتر هست:
Capture.JPG
پس با این وصف، تا اینجا راه حل برای رفع مشکل روشن شدن خودبخود از حالت استندبای/هایبرنت عبارت است از غیر فعال کردن Allow wake timers .






پاسخ با نقل قول
Bookmarks