دوست عزیز ، مشکل حل شدبعد از زدن دکمه F1 از طریق دی وی دی رایتر اکسترنال بوت شد
سپاسگزار از راهنمائیتون.
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز ، مشکل حل شدبعد از زدن دکمه F1 از طریق دی وی دی رایتر اکسترنال بوت شد
سپاسگزار از راهنمائیتون.
STUXNET (22-11-14)
هارد لپتاپ شما ایراد اسمارت دارد . باید تعویضش کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط fernaspe برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
fernaspe (22-11-14), مهدی بهادرفر (22-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks