مشکلی ایجاد میکنه این تاخیر ؟
از دستکاری کردن دستگاه پرهیز کنید . اگر مشکلی پیش بیاد و ec دستگاه هم مشکل بخوره . پروگرام کردن i/o این دستگاه کار هر کسی نیست و اجرتش هم بالاست .
بایوس را با پروگرام زد ؟
سلام
مرسی از پاسخ سریع
به نظر شما کمی تاخیرش بالا نیست ؟
نسبت به قبل کاملا عجیبه
یه جای دیگه بردم گفتم بایوسش خوب نخورده یا این ورژن نیست و این حرفا

بله اگر اشتباه نکنم با TNI 5000