سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مرسی از پاسخ سریع
به نظر شما کمی تاخیرش بالا نیست ؟
نسبت به قبل کاملا عجیبه
یه جای دیگه بردم گفتم بایوسش خوب نخورده یا این ورژن نیست و این حرفا
بله اگر اشتباه نکنم با TNI 5000






پاسخ با نقل قول


Bookmarks