نه بوتیبل هست ربطی به ویندوز نداردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط leily_mobin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه بوتیبل هست ربطی به ویندوز نداردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط leily_mobin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (20-08-14), leily_mobin (20-08-14), Morteza.m1371 (20-08-14)
کاربر شهرسختافزار
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشكل از رم نبوده
ميگن مشكل از سي پي يو هستش
به نظرتون ارزش داره كه هزينه كنم؟هزينه ش تخميني ميدونيد چقد ميشه؟اينكه چقد ممكنه زمان ببره ميدونيد؟
تعويضش به صرفه نيست؟
يا كلا برم سراغ يه لپ تاپ ديگه
چجوری به این نتیجه رسیدن از cpu هست . کجا بردید برای تعمیر .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط leily_mobin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Morteza.m1371 (29-08-14)
کاربر شهرسختافزار
رم رو تست كردن گويا مشل نداشته.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
قزوين هستم
ميخوان بفرستن تهران
البته براي خودم امكانش هست كه بيارم تهران
راهنمايي ميكنيد كه چي كار كنم
بفرستید افق .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط leily_mobin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
IRAN FSO
آدرس تعمیرگاه:
تهران خیابان ولی عصر بالاتر از طالقانی خیابان دمشق کوچه مظفر نبش آبادیان پلاک 118 ساختمان 186 طبقه 6 واحد 61 تلفن :88927653
Morteza.m1371 (29-08-14)
کاربر شهرسختافزار
به نظرتون حضوري برم بهتره يا از همين جا بفرستن؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زمان زيادي طول ميكشه تعميرش درسته؟مثلا يك هفته
توصیه میکنم حضوری ببرید تا ایراد رو موقع تحویل بهشون شرح بدیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط leily_mobin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Morteza.m1371 (29-08-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks