بله . کلا روی هاردی بدسکتور باشه مشکلات زیادی ایجاد میکنه از کندی تا همین bsod های مکرربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط leily_mobin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks