به نظرتون مشکل از هارد نمیتونه باشه ؟
هنوز گارانی داره حدود 2 ماه دیگه بنظرتون بفرستم گارانتی بهتره یا به تعمیر کار بدم ؟
کاربر شهرسختافزار
به نظرتون مشکل از هارد نمیتونه باشه ؟
هنوز گارانی داره حدود 2 ماه دیگه بنظرتون بفرستم گارانتی بهتره یا به تعمیر کار بدم ؟
a1401 (15-02-23)
مسلما بفرستید گارانتی . بررسی میکنند و مشکلش رو برطرف کنند .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط aliasgharr برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks