درود
از قسمت :
Run> اینو تایپ کنید:msinfo32 و ok
System Summary (همونی که فعال هست ورژن بایوس رو نشون میده)
قطعه ی جدید رو سیستم نصب کردی که می خوای آپدیتش بکنی ؟ (درصورتی که اون قطعه درست و بدون مشکل کار میکنه نیازی به آپدیت بایوس نداری.)
موفق باشید.
خب حالا کدوم قسمت مربوط به بایوس میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟