ممنون اینجا رفتم برای 32 بیت نیست.
اساتید کمک.
کاربر شهرسختافزار
ممنون اینجا رفتم برای 32 بیت نیست.
اساتید کمک.
کاربر شهرسختافزار
همان درایور xp رو نصب کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir123 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir123 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست من برای 32 بیت طراحی نشده مگه اینکه خودت جدا جدا دانلود کنی . مثلا از انویدیا....
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks