با سلام

دوستان من یه sony cw14 دارم که با شیرینگ خود ویندوز 7 پارتیشن بندی کردم . متاسفانه 25 گیگ از فضا را به درایو c اختصاص دادم الان فضا خیلی کمه و با هر روشی می خوام فضا را اضافه کنم و ویندوز خراب نشه نمی تونم از پارگون هم استفاده کردم نمی تونم مرج کنم .

لطفا کمک کنید خیلی ضروری هست.
سلام دوست عزيز.
به نظر بنده شما با CD Bootable Windows XP SP2 Sata Support سيستم رو بالا بياريد و پارتيشن بندي کنيد.