سلام دوست عزيز.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir123 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر بنده شما با CD Bootable Windows XP SP2 Sata Support سيستم رو بالا بياريد و پارتيشن بندي کنيد.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks