سلام دوست عزیز چون نوشتهdimmفکرمیکنم بهتره مدل رمها وحتی فرکانسشون یکی باشه .دوستان واردتر کمک میکنن
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست عزیز چون نوشتهdimmفکرمیکنم بهتره مدل رمها وحتی فرکانسشون یکی باشه .دوستان واردتر کمک میکنن
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks