بایوس لپ تاپ سونی vgn-fw190 چرا هیچی نداره؟؟ کلا دوتا تب داره واسه تنظیم بوت. یا من اشتباهی میزنم اینجا بایوس نیس؟ f2 میزنم. بقیه دکمه ها کار نمیکنن