بایوس لپ تاپ سونی vgn-fw190 چرا هیچی نداره؟؟ کلا دوتا تب داره واسه تنظیم بوت. یا من اشتباهی میزنم اینجا بایوس نیس؟ f2 میزنم. بقیه دکمه ها کار نمیکنن
کاربر شهرسختافزار
بایوس لپ تاپ سونی vgn-fw190 چرا هیچی نداره؟؟ کلا دوتا تب داره واسه تنظیم بوت. یا من اشتباهی میزنم اینجا بایوس نیس؟ f2 میزنم. بقیه دکمه ها کار نمیکنن
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks