دوست عزیز دلیل اصلی اینه که بایوس لپتاپ شما در مود UEFI هست که فقط ویندوز ۸ از سری ویندوزها اون رو می شناسه. شما باید مود بایوس رو به حالت قدیمی عوض کنید. برای این کار: برید به bios. تب security.و secure boot رو غیر فعال کنید. بعد برید به تب advanced. بعد system configuration و boot mode رو به csm تغییر بدید. امیدوارم که مشکلتون حل شده باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط setam برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks