سلام
دوستان وقتی تست هم میگیرید cpu-z رو باز بزارید ببینید وقتی گرم میشه ضریب رو میاره پایین یا نه ف شاید دمای شما با هم مساوی باشه اما با ضریب های متفاوت (البته حداکثر دما تفاوت میکنه)
بنده تست گرفتم با prime به 91 (دمای هسته ی اول) که رسید بعد شروع به کم کردن ضریب سی پی یو کرد
لپ تاپ 6080 ، حداکثر دما رو هم سایت اینتل زده 100 ، اتفاقا دو ، سه ماه قبل خمیر سیلیکون tuniq tx-4 زدم
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks