ممنون از نظرتون دوست عزیز من وقتی لپ تاپ رو توی لود 100 درصد میبرم این جوری میشه که منظور من بازیه ولی شما برای اینکه متوجه دما بشید میتونید برید برنامه Prime95 رو نسخه 2.6 به پایینش رو دانلود کنید و روی حالت small ffts بگذارید و دمارو ببینید.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط عقیلم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این برنامه که فشار کمتری حتی از این بازی میاره به لپ تاپ و دماش حتی نسبت به این بازی هم کمتر بالا میاد ولی میتونید به راحتی در اول لودش دمارو ببینید که تا 80 یا بالاتر میره و حتی با توربوفن روی 75 درجه ثابت میمونه.
ممنون میشم این تست رو انجام بدید و نتیجه رو اینجا بفرمائید تا ببینم یه وقتی واقعا مشکلی از کولینگ من نباشه.
مرسی.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks