یک شات hwmonitor هم بگیرید . بعید میدونم با فعال کردن این قابلیت به مشکلی بخورید یا عمر سیستم کولینگ دستگاه شما کم بشه .
JiMmY.j (01-09-14), Morteza.m1371 (01-09-14), noobkiiler (01-09-14)
کاربر شهرسختافزار
با تشکر از شما برادربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بفرمایید:
http://8pic.ir/images/ehmd3htwftdtts5qb0w7.png
فقط امکان نداره به ویندوز مربوط باشه؟ آخه توی ویندوز 7 اینقدر داغ نمیکنه فقط توی ویندوز های 8 و 8.1 اینجوره
I am The noobkiiler
I am a beta tester
I am A ubisoft Beta tester
Dont tell Me shit
Or i Will OverHeat
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks