ویندوزتون در حال حاضر چه نسخه ای هست . 32 بیت یا 64 بیت .
*MoJtAbA* (11-09-14), Morteza.m1371 (11-09-14)
کاربر شهرسختافزار
ویندوز 8.1---x64
درایور سایت اسوس رو نصب کردی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Alireza.z برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Morteza.m1371 (14-09-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks