Nvidia gt330m
البته من نسخه های مختلفشو دانلود کردم ولی فایده نداره.از خود nvidia اوتو دیتکت. رو هم دانلود کردم و از اونجا هم نصب کردم ولی فایده نداره
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
کاربر شهرسختافزار
Nvidia gt330m
البته من نسخه های مختلفشو دانلود کردم ولی فایده نداره.از خود nvidia اوتو دیتکت. رو هم دانلود کردم و از اونجا هم نصب کردم ولی فایده نداره
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
مدل دقیق پردازنده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ngmsshd برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ngmsshd (16-12-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks