ممنونمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میشه اسم کامل برنامه بگید
کاربر شهرسختافزار
ممنونمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میشه اسم کامل برنامه بگید
mehdiace (03-12-15)
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست عزیز توسط این برنامه تونستم ورژن جدید هم نصب کنم اما هنوز اون مشکل بد اجرا شدن بازی هستشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رفتم درایور اینتل پاک کردم بعد بازی با تنظیمات انویدیا بالا آوردم 2 فریم داد
انگار اصلا چه تنظیم کنم با انویدیا بیاد چه تنظیم نکنم فقط با اینتل بالا میاد
کاربر شهرسختافزار
درودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdiace برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
روی high Performance گذاشتین؟ بازی رو هم که میخواهید اجراش کنید:روی فایل exe ش حالت run with Nvidia Processor اجراش کنید.
mehdiace (03-12-15)
کاربر شهرسختافزار
سلام دوست عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط salpc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین کارو کردم اما انگار نه انگار
انگار اصلا از انویدیا استفاده نمیکنه و فقط از اینتل استفاده کنه
بازی بتمن واسه چند سال پیش با پایین ترین تنظینات 18 فریم داد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم لپ تاپ میدنم قدرت پایین تری نصبت به pc داره اما من همین بازی با همین لپ تاپ با بالاترین تنظیمات بالا آوردم
درایور اینتل و nVIDIA هر دو رو پاک کنید با DDUبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdiace برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اول اینتل اپدیت شده جدید رو نصب کن بعد اخرین ورژن NVIDIA
mehdiace (05-12-15)
کاربر شهرسختافزار
دوست عزیز ممنونمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
الان 5 دقیقه اول بازی خوب اجرا میشه و بعد دوباره افت فریم میگیره
اصلا تعجب میکنم من بازی که 4 سال پیش با لپ تاپ نصف قدرت این لپ تاپ با بالاترین تنظیمات بالا میاوردم اما این لپ تاپ الان الجوری میکنه
امکان داره بخاطر تغییر ویندوز باشه؟
ویندوزتون چیه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdiace برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mehdiace (05-12-15)
کاربر شهرسختافزار
ویندوزم 10 هستشبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks