درود.
نسخه قبلی ویندوزتون چی بود؟ الان از کدوم نسخه ی 7 استفاده میکنید؟ احتمال اینکه نسخه ویندوزتون ناسازگار باشه خیلی زیاده.
کاربر شهرسختافزار
کاربر شهرسختافزار
آخه اولش همون ویندوز خودشو نصب کردم، اوریجینالو! وقتی دیدم مشکل داره یکی دیگه نصب کردم که بازم نشد:(((
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks