ببخشید واقعا یعنی لپ تاپی رو که از کارتن دراومده اینقد ارزون میخرن؟؟
یعنی 30 درصد زیر قیمت؟؟
کاربر شهرسختافزار
ببخشید واقعا یعنی لپ تاپی رو که از کارتن دراومده اینقد ارزون میخرن؟؟
یعنی 30 درصد زیر قیمت؟؟
دستگاهی که به برق میخوره دسته دوم حساب میشه . ولی اگر گارانتی داشته باشه 30% کم نمیشه . حدود 20 دصد ماکزیمم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط privla94 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks