دوستان حتما باید Sony® HotKey Utility نصب باشه که دگمه های فانکشن مثل تنظیم نور و صدا کار کند .
کاربر شهرسختافزار
نصب بود ولی فقط کم و زیاد صدا کار میکرد که بعد از یکم جستجو به اپدیت بایوس رسیدم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مورد شما استثنا بوده . سازنده های لپتاپ اکثر درایور و یوتیلتی برای این کار دارند مثلا تو اسوس به نام ATKACPI driver and hotkey-related utilities l موجود هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط badboy11 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
badboy11 (21-07-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks