ویندوزم 10 نسخه 64
درایورم از سایت hp گرفتم بازی های سنگینی هم نصب نکردم مثلا pes16 ولی قبل اینکه وارد بازی بشم تو منوی بازی لک داره
کاربر شهرسختافزار
ویندوزم 10 نسخه 64
درایورم از سایت hp گرفتم بازی های سنگینی هم نصب نکردم مثلا pes16 ولی قبل اینکه وارد بازی بشم تو منوی بازی لک داره
سلام دوست عزیزبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط majidc3 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگه قبل از ورود به بازی هم لگ داره پس بازی روی کارت گرافیک اجرا نمیشه شما در پنل گرافیک برای این بازی high performance رو انتخاب کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
دوست من فکر نکنم این کارت بتونه بازی PES 16 رو راحت اجرا کنه چون امسال بازیه PES 16 گرافیک بالاتری نسبت به قبل میخواد ولی برای اینکه اطمینان پیدا کنید که این کارت میتونه بدون لگ این بازی رو بالا بیاره تو محل نصب بازی PES 16 روی ایکونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط majidc3 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Settings کلیک کنید و توی سربرگ مشخصات ببینید سیستمتون برای اجرای بازی چه وضعیتی داره.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks