سه بار وارد کنید رمزو یک کد میده . اون را اعلام کنید تا ببینم چه میشه کرد
کاربر شهرسختافزار
سلام
رمز بایاس لپ تاپ hp450 رو یادم رفته.
به جز برداشتن باتری روش دیگه ای وجود داره که رمزو بردارم؟
Last edited by modiret2; 30-05-17 at 14:31.
modiret2 (30-05-17)
کاربر شهرسختافزار
modiret2 (30-05-17)
کاربر شهرسختافزار
باتریش رو باید چه مدت در بیارم که ریست بشه؟
بعد میتونم بدون باتری کار کنم؟
همیشه با باتری نمیشه . گاهی وقت توی Ec ذخیره میشه که نیاز به پروگرام دارد .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید Originally Posted by modiret2 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
modiret2 (30-05-17)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks