بک لایت نداره . باید وصل کنی به مونیتور ببینی توی مونیتور اوکی هست یا نه . اگر اوکی بود باید led و کابل فات چک بشه .
کاربر شهرسختافزار
مانیتور وصل کردم تنظیمات ستاپ رفتم صفحه نمایش هیچ مشکلی نداره
در ضمن ویندوز اکس پی روش نصب کردن که گرافیکش هم نصب نشده و نصب هم نمیشه
امکان داره از ویندوز باشه با تعویض ویندوز امکان اره درست بشه
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks