جای رم هست . رمی که میتونید روی این دستگاه اضافه کنید . روی بردهای جدید به دلیل کاهش هزینه . 4 یا 8 گیگ رم آنبرد تعبیه میشه در بعضی از بردها هم یک اسلات برای اضافه کردن رم هم در نظر گرفته میشه . مادربرد لپتاپ شما هم جزو این دستگاه ها هست
جای رم هست . رمی که میتونید روی این دستگاه اضافه کنید . روی بردهای جدید به دلیل کاهش هزینه . 4 یا 8 گیگ رم آنبرد تعبیه میشه در بعضی از بردها هم یک اسلات برای اضافه کردن رم هم در نظر گرفته میشه . مادربرد لپتاپ شما هم جزو این دستگاه ها هست
اره درسته 8 گیگ رم دارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد این اسلاید گذاشتن برا اضافه کردن رم
اخه تو سایتشم زده یه رم 4 گیگ میتونید اضافه کنید بیشتر از 12 گیگ ساپورت نمیکنه
فرستاده شده از FRD-L09ِ من با Tapatalk
رم خودش 2133 هستش رم چه مارکی بگیرم بهتره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فرستاده شده از FRD-L09ِ من با Tapatalk
مدیر انجمن سخت افزار
مشکلی نداره عزیز میتونید یک 8 دیگه بندازید و بشه 16 گیگ، پشتیبانی میکنه
To improve is to change. To perfect is to change often
داش پس چرا من رفتم تو سایت این طوری نوشته بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط XFXForce برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عکس نگاه کن قسمت Memory
http://up2www.com/uploads/de87Screen...928-010029.png
فرستاده شده از FRD-L09ِ من با Tapatalk
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks