خب این لب تاب با ssd نباید 15،20 ثانیه طول بکشه تا بوت بشه.بقیه هم توی کامنت های دستگاه گفتن کمتر از ده ثانیه بوت میشه
کاربر شهرسختافزار
خب این لب تاب با ssd نباید 15،20 ثانیه طول بکشه تا بوت بشه.بقیه هم توی کامنت های دستگاه گفتن کمتر از ده ثانیه بوت میشه
عرض کردم خدمتتون اون زمانی که میگید 7 ثانیه زیاده و به خاطر لوگو نیست . دیتکت یکی از دیوایس ها با تاخیر انجام میشه . شما بایوس رو اپدیت کنی ممکنه باعث بهبود وضعیت بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط aref122 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mohammad- (15-08-16)
اگه منظورت لوگو موقع روشن کردن دستگاه باشه هنوز تو مرحله بایوسه به ssd نرسیده که سرعت بگیرهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط aref122 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks