ممنون دوست عزیز برای من مانیتور خیلی ارزشمنده یعنی در کل میشه گفت مولتی مدیا برام مهمتره کیفیت تصویر و صدا
ممنون دوست عزیز برای من مانیتور خیلی ارزشمنده یعنی در کل میشه گفت مولتی مدیا برام مهمتره کیفیت تصویر و صدا
کیفیت خروجی صدا در مدل های ایسر خیلی مطلوب نیست . در lenovo کیفیت خروجی صدا قویتره ولی خروجی تصویر ایده ال نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Lord_theOne برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
*MoJtAbA* (25-09-14), Lord_theOne (25-09-14), Morteza.m1371 (25-09-14)
اگه براتون خیلی مانیتور مهمه مک بگیریدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Lord_theOne برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Lord_theOne (25-09-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks