خوبه . ولی با گرافیک 920 نباید انتظار کارایی بالایی داشته باشی . ضعیف ترین چیپ nvidia برای لپتاپ هست . پردازندش هم سری کبی لیک هست .
کاربر شهرسختافزار
پیشنهاد شما همون اچ پی ۲۶۰۰ خورده ای هست ؟ ایا گرافیک AMD جوابگو هست ؟ اخه من از همون دوران طفولیت ذهنیت بدی نسبت به AMD داشتم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ذهنیت بد شما . به دلیل جویی هست که علیه AMD در ایران ایجاد شده .من هیچ تفاوتی بین چیپ های گرافیکی AMD و NVIDIA در لپتاپ ها نمیبینم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMINREZA برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks